Loading Posts...

Mieć własną firmę czy nie mieć? Mieć oto jest zadanie. Parafrazując klasyka, by zrealizować marzenia o własnej marce, musimy policzyć koszty jej prowadzenia, pieniądze potrzebne na start i w dalekiej przyszłości policzyć ewentualne zyski. Przed przyszłym przedsiębiorcą stoi także wybór formy prawnej. Sprowadza się on do decyzji czy będzie to działalność, czy spółka prawa handlowego. Każda z możliwych form posiada swoje plusy i minusy. Potrzebną wiedzę zebraliśmy w 3 kroki na start, do których nawiązują 3 kropki w logotypie M⋮BIURO.

Zebraliśmy w całość ścieżkę, którą musi przejść początkujący przedsiębiorca. Każdy z kroków uzupełniliśmy opisem rozwiązań od M⋮BIURO, które mają na celu zredukowanie kosztów do minimum oraz poradami opartymi na doświadczeniach naszych klientów.

Pierwszy krok to założenie spółki

W Polsce najpopularniejszą formą działalności gospodarczej jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (sp. z o.o.). Spółki rejestrujemy w Krajowym Rejestrze Sądowym — w skrócie KRS. Do założenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wymaga się sporządzenia umowy spółki, w której należy zawrzeć cztery kluczowe kwestie:

  • W jaki sposób zostanie pokryty kapitał zakładowy?
  • Jaki będzie podział zysków i strat?
  • Jak będzie wyglądać reprezentacja spółki?
  • Jakie będzie PKD rejestrowanej spółki?

Umowa spółki jest kluczowa dla funkcjonowania firmy, a także ze względów podatkowych. Dlatego warto skorzystać z doradztwa M⋮BIURO podczas rejestracji spółek. Pomagamy w wyborze możliwych rozwiązań, przygotowaniu umowy spółki, oświadczenia oraz wniosku wraz z załącznikami. Jesteśmy z Tobą od pierwszej konsultacji aż do pojawienia się spółki w KRS!

Drugi krok to wybór siedziby spółki.

Podczas procesu rejestracji, musisz także wskazać siedzibę spółki.

Zdecydowanie odradzamy rejestrację firmy na adres domowy! Użycie prywatnego adresu, jako siedziby może wiązać się z niejasnościami związanymi z rozliczaniem kosztów i upublicznieniem domowego adresu. Ponadto firma zarejestrowana w domu może być uważana przez niektórych klientów oraz współpracowników biznesowych za mniej renomowaną. 

Coraz częstszym wyborem zostaje wirtualne biuro, czyli użyczony adres do rejestracji spółki.

Oferta M⋮BIURO  to 18 adresów do rejestracji w całej Polsce. 

Wirtualne biuro zapewnia ograniczenie kosztów, współdzielenie zasobów, buduje wizerunek firmy i zapewnia bezpieczeństwo. Dodatkowo sekretariat czynny od poniedziałku do piątku od 8 do 16.00 to wsparcie wykwalifikowanych asystentów, którzy odbierają korespondencję oraz obsługują firmowy numer telefonu, a następnie dodają informacje o każdym zdarzeniu do Panelu Klienta. 

Własna firma to odbieranie telefonów i odpowiedzi na powtarzające się pytania. Doskonale, jeśli do prowadzenia sekretariatu firmy zatrudnimy pracownika. Jednak  koszty wynagrodzenia wraz ze składkami ZUS i zapewnienie atrakcyjnego stanowiska pracy, to największe koszty, a na starcie tzw. ruch w interesie może nie być duży. Czy to oznacza, że lepiej robić wszystko samodzielnie? Czasami takie rozwiązanie może się sprawdzić, ale w praktyce szkoda cennego czasu.

Warto zastanowić się nad skorzystaniem z Wirtualnej Asystentki Telefonicznej, pomoże ona w budowaniu profesjonalnego wizerunku firmy od samego początku jej istnienia.

Przy skorzystaniu z naszej promocji oferujemy Ci 3 miesiące darmowej obsługi telefonicznej na dedykowanym numerze:

– odbieranie połączeń przychodzących,

– nagrania wszystkich rozmów,

– dostęp do Panelu Klienta oxcall,

– dostęp do krótkich notatek dotyczących każdej przeprowadzonej rozmowy,

– powiadomienia e-mail oraz sms o nowym zdarzeniu w Panelu Klienta oxcall

– możliwość skorzystania z usług dodatkowych/rozszerzenia pakietu oxcall w dowolnym momencie – np. prowadzenie kalendarza, odbieranie połączeń według spersonalizowanego formularza i odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania, konfiguracja własnej centrali telefonicznej, przekierowania rozmów do danych działów w firmie! Na stałe lub w ramach zastępstw.


W Pakiecie Start UP REJESTRACJA SPÓŁKI + ADRES + KSIĘGOWOŚĆ + TELEFON
wirtualne biuro w jednej  z 18 lokalizacji w całej Polsce  to tylko 1zł na rok!

Trzeci krok to wybór obsługi księgowej.

Co należy zrobić w pierwszej kolejności po zarejestrowaniu spółki? Czas na wybór opodatkowania i zadbanie o porządek w dokumentach księgowych i finansach. Pamiętaj, przy wyborze biura rachunkowego, zwróć uwagę na doświadczenie oraz wachlarz usług księgowo — kadrowo — prawnych, ponieważ te obszary często się przenikają.

Księgowość od M⋮BIURO, to:

– dedykowany księgowy, doradztwo i stały kontakt,

– zgłoszenie do VAT, wypełnienie formularzy do Urzędu Skarbowego,

– dostęp do aplikacji księgowej

– brak sztywnego pakietu deklarowanego z góry. Już od 200 zł dla spółek z o.o. z możliwością zmiany abonamentu w górę i w dół w ciągu trwania roku elastycznie na podstawie wystawionych faktur.

Dodatkowo, wybierając równocześnie nasze wirtualne biuro i księgowość, Twoja korespondencja płynnie przechodzi między jednym a drugim biurem, dzięki czemu masz jeden obowiązek mniej.

M⋮BIURO możesz powierzyć każdy aspekt związany z rejestracją i prowadzeniem spółki.

WyStartUj z nami już dziś – znajdziesz nas pod:
mail: bok@mbiuro.pl
tel: +22 100 98 00

Leave a Comment

Loading Posts...