Własna firma zaczyna się od M⋮ARZEŃ a filarami jej działania w praktyce są:
pracownicy = asystenci, miejsce = biuro, opieka prawna i doradztwo oraz zaufana księgowa. Wygląda jak duże wydatki na samym początku?
W Pakiecie Na Start M⋮BIURO wszystkie te składowe – a z czasem kolejne obszary – można outsourcować. Czyli płacić za wszystkie zasoby w niskim miesięcznym lub rocznym abonamencie i korzystać z nich wtedy gdy są potrzebne.
Rejestracja lub założenie działalności
Rejestracja to zaledwie początek i pierwszy duży krok.
Atutem rejestracji spółki z nami są konsultacje na każdym etapie. Chętnie doradzamy i mówimy o różnicach między działalnością a spółką z o.o.
Już na tym etapie należy podjąć decyzję dotyczącą ważnych i podstawowych wyborów, czyli siedziby firmy i księgowości.
Siedziba firmy⋮ możesz wybrać jeden z trzech możliwych wariantów siedziby:
adres domowy, fizyczne biuro lub adres wirtualny.
Adres domowy wiąże się z upublicznieniem Twojego miejsca zamieszkania. Mogą pojawić się także niejasności z rozliczaniem kosztów i potrzeba wytłumaczenia sytuacji w Urzędzie Skarbowym.
Biuro fizyczne niweluje ten problem, jednak wynajęcie go to stałe koszty miesięczne, których na początku działalności można uniknąć.
Wirtualny adres w M⋮BIURO to 18 biur w całej Polsce, w każdym z największych miast w kraju. Dostajesz od nas adres do rejestracji, usługę odbierania korespondencji i telefonów wraz z dostępem do Panelu Klienta, gdzie na bieżąco sprawdzisz listy i połączenia telefoniczne.
Księgowość⋮ wybór, który nie jest łatwy. W końcu wybieramy firmę/osobę, która będzie się bezpośrednio zajmować finansami naszej firmy.
W M⋮BIURO dzięki posiadaniu pakietu wirtualnego biura w połączeniu z księgowym, wszystkie Twoje dokumenty będą płynnie przekazywane między biurem a dedykowanym księgowym – po drugiej stronie zawsze masz realnego człowieka, który w razie wątpliwości odpowie na pytania. A dodatkowo w M⋮BIURO stworzyliśmy pakiet księgowy dla spółek z o.o. już od 200 zł miesięcznie dla startujących firm.
Odbieranie połączeń⋮ własna asystentka pomoże w budowaniu profesjonalnego wizerunku Twojej firmy, poprzez odbieranie połączeń, ich przekierowanie lub przełączenie. To usługa dla tych, którzy na starcie chcą uniknąć kosztów związanych z zatrudnieniem pracownika i prowadzeniem sekretariatu, ale także nie przegapić żadnego telefonu, za którym może kryć się cenny klient. W ramach pakietu Start UP od M⋮BIURO proponujemy testowanie usługi odbierania połączeń całkowicie za darmo przez 3 miesiące.
WyStartUj z nami już dziś – znajdziesz nas pod:
mail: bok@mbiuro.pl
tel: +22 100 98 00