Loading Posts...

19 powodów, by wybrać M⋮BIURO

Grupa M⋮BIURO od wielu lat specjalizuje się w outsourcingu usług dla biznesu na terenie całej Polski. Swoje usługi opieramy na 3 filarach: adresy do rejestracji firmy, księgowość oraz usługi prawne. W dzisiejszym dynamicznym świecie przedsiębiorczość wymaga elastyczności, efektywności i profesjonalizmu. Właśnie dlatego M⋮BIURO stanowi doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, freelancerów i firm, które poszukują kompleksowego wsparcia w zakresie wirtualnego adresu, usług asystenckich, księgowości i opieki prawnej. Oto 19 powodów, dlaczego warto rozważyć M⋮BIURO jako partnera biznesowego:

  1. Wszystko w jednym miejscu: M⋮BIURO oferuje kompleksowe rozwiązania, umożliwiając Ci posiadanie adresu dla firmy, miejsca do spotkań z klientami oraz obsługę księgową — wszystko w jednym miejscu. To znaczy, że korzystając z naszych usług, nie musisz się już martwić o obieg dokumentów — robimy to za Ciebie!
  1. Możliwość skorzystania z salki w całej Polsce: Mając adres w jednej z lokalizacji M⋮BIURO, masz możliwość rezerwacji sal konferencyjnych w różnych miejscach w całej Polsce w preferencyjnych cenach. Salę można zarezerwować nawet w dniu spotkania, więc nawet sytuacje awaryjne kończą się u nas bez szwanku. 
  1. Profesjonalna obsługa: M⋮BIURO stawia na profesjonalne podejście do klienta. Każda sprawa jest traktowana priorytetowo, co oznacza, że zawsze możesz liczyć na wsparcie i pomoc.
  1. Elastyczność: M⋮BIURO oferuje szeroką gamę pakietów biura wirtualnego i księgowości. Masz możliwość dostosowania pakietu do swoich potrzeb, a także korzystania z dodatkowych usług poza pakietem. Oferujemy także szeroką gamę usług prawnych dedykowanych dla przedsiębiorców.
  1. Lata doświadczenia: Długoletnia działalność M⋮BIURO sprawiła, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Słuchamy swoich klientów i ciągle się rozwijamy, by sprostać ich potrzebom. Na początku tego roku wprowadziliśmy nową usługę prawną — rejestrację znaków towarowych. W październiku otworzyliśmy nowy, już 19. oddział, będący również 6. w Warszawie. 
  1. Ekspercka wiedza: M⋮BIURO zapewnia wsparcie ze strony ekspertów w dziedzinach prowadzenia biznesu, księgowości i usług prawnych. Możesz być pewien, że masz dostęp do specjalistycznego wsparcia. 
  1. Niskie ceny: Profesjonalna obsługa nie musi oznaczać wysokich cen. M⋮BIURO łączy wysoką jakość obsługi z atrakcyjnymi cenami.
  1. Współpraca — program partnerski: M⋮BIURO stawia na współpracę. Dla swoich klientów stworzyliśmy program partnerski, który przynosi korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.
  1. Oddziały w całej Polsce: M⋮BIURO oferuje aż 19 wirtualnych adresów do rejestracji firmy w największych miastach w całej w Polsce. Dzięki temu możesz wybrać lokalizację, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
  1. Nowoczesne platformy: M⋮BIURO ciągle rozwija się technologicznie, dzięki czemu klienci mają dostęp do nowoczesnych platform, umożliwiających łatwy dostęp do usług. Panel Klienta M⋮BIURO, pozwala na szybki dostęp do całej korespondencji, faktur oraz terminarz dostępności salki konferencyjnej w wybranym oddziale.Klienci korzystający z księgowości, używają platformy Konekto Smart, dzięki czemu są zawsze na bieżąco z nadchodzącymi opłatami, informacjami na temat składek ZUS oraz podatków.
  1. Doceniamy stałych klientów: M⋮BIURO stawia na długofalowe współprace. Doskonale wiemy, jak cenne są wieloletnie relacje biznesowe. Doceniamy i  nagradzamy stałych, lojalnych klientów poprzez promocje i rabaty.
  1. Minimum formalności: Podpisanie umowy na wirtualny adres w M⋮BIURO to prosty i przejrzysty proces. Umowę w formie elektronicznej można otrzymać już tego samego dnia. Umowę można podpisać w dowolnym biurze lub korespondencyjnie.
  1. Oszczędność czasu: Kontakt z M⋮BIURO jest szybki i wygodny. W jednej rozmowie telefonicznej możesz poznać warunki współpracy w zakresie wirtualnego biura, wynajmu sal konferencyjnych, księgowości, usług prawnych i obsługi telefonicznej. Poza tym otrzymujesz powiadomienie o każdym nowym zdarzeniu w panelu klienta (wpis nt. korespondencji, nowa faktura itd.)
  1. Ciągły rozwój: M⋮BIURO nie stoi w miejscu. Firma ciągle rozszerza swoją ofertę usług i ilość dostępnych wirtualnych adresów, aby dostosować się do zmieniającego się rynku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, otworzyliśmy właśnie 6. oddział w Warszawie, przy ulicy Wita Stwosza 48. Jest to zarazem nasz 19 oddział w całej Polsce!
  1. Oddziały w kluczowych punktach miast: Biura M⋮BIURO są łatwo dostępne i często dysponują własnymi miejscami parkingowymi dla klientów. Dzięki temu możesz szybko i bezproblemowo się do nich dostać.
  1. Możliwość załatwienia wszystkiego bez wychodzenia z domu: Wszystkie szczegóły współpracy z M⋮BIURO można omówić online lub telefonicznie, a umowę podpisać korespondencyjnie. Twoja korespondencja również może być wysylana raz w tygodniu, raz na miesiąc lub rzadziej. To oszczędza Twój czas i zapewnia wygodę.
  1. Tysiące zadowolonych klientów: M⋮BIURO zdobyło zaufanie tysięcy klientów nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. To dowód na wysoką jakość usług. Bezproblemowo obsługujemy klientów także w języku angielskim.
  1. Biura otwarte 5 dni w tygodniu:  Jesteśmy otwarci od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. W tym czasie można odebrać korespondencję, załatwić sprawy formalne lub zarezerwować salę konferencyjną. 
  1. Szereg możliwych usług dodatkowych: Asystentka M⋮BIURO zapewnia szybkie wsparcie, takie jak skanowanie listu lub nadawanie korespondencji, dzięki czemu żadna sprawa Ci nie umknie. 

M⋮BIURO to kompleksowe rozwiązanie dla firm, które cenią sobie elastyczność, profesjonalizm i oszczędność czasu. Dzięki swojemu doświadczeniu i szerokiej gamie usług M⋮BIURO stanowi doskonały wybór dla przedsiębiorców, którzy chcą skupić się na rozwoju swojego biznesu, nie martwiąc się o biurowe sprawy.

Jeżeli zainteresowały Cię możliwości M⋮BIURO odezwij się do nas do po szczegóły.

mail: bok@mbiuro.pl
telefon: 22 100 98 00

Leave a Comment

Loading Posts...