Przedsiębiorco, czy reklamujesz swoją firmę w Google? Prawdopodobnie myślisz teraz, że to pytanie jest oczywiste. Żyjemy w czasach, gdy biznesy tworzy się w internecie i tam też się je reklamuje. Przejdźmy więc do tych mniej oczywistych pytań. Czy znak towarowy twojej firmy jest zarejestrowany? Pewnie zastanawiasz się, co mają ze sobą wspólnego te, na pozór odrębne kwestie. Wiele — dowiesz się o tym właśnie z tego artykułu. Jednak, zanim to nastąpi, kilka słów na temat samego pozycjonowania stron w internecie.
Pozycjonowanie stron
O pozycjonowaniu słyszał dziś każdy. Trudno znaleźć obecnie firmę, która o ten temat nie dba. Żyjemy w czasach, kiedy wszystko mamy na wyciągnięcie ręki. Nie lubimy szukać. Dlatego też tak ważne jest, by nasz potencjalny klient widział naszą firmę zaraz po wpisaniu frazy w internecie. Istnieją jednak takie branże, gdzie firm, chcących być numerem 1 jest bardzo dużo. W branżach tych pozycjonowanie potrafi być bardzo drogie, a zarazem często nie tak skuteczne, jak byśmy tego chcieli.
Nowe „praktyki” w pozycjonowaniu
W związku z powyższym firmy szukają sposobów na to, by zaoszczędzić lub uzyskać lepszą pozycję wyszukiwania. Jednym ze sposobów jest, bardzo popularne obecnie, pozycjonowanie „na nazwę konkurenta”. Firmy w zamian lub dodatkowo do kluczowych fraz dla swojej branży dodają także nazwy największej konkurencji! Dlatego dziś to, że potencjalny klient po wpisaniu nazwy twojej firmy na samej górze zobaczy jej stronę, wcale nie jest takie pewne!
Jak na pozycjonowanie może wpłynąć rejestracja znaku towarowego?
Potencjalny klient wpisuje Twoją nazwę, a zamiast strony twojej firmy, na samej górze wyświetla mu się stron konkurencji. Sytuacja nie należy do najmilszych. Jak zatem możesz temu zapobiec? Właśnie w tym momencie przechodzimy do meritum, czyli powiązania pomiędzy pozycjonowaniem strony a zarejestrowanym znakiem towarowym!
Twoja firma, posiadając zarejestrowany znak towarowy, jest jego jedynym prawnym właścicielem. W związku z tym możesz w prosty sposób zablokować możliwości konkurencyjnych firm i mieć pewność, że potencjalny klient na pewno trafi do twojej firmy!
Google na posterunku!
W zatrzymaniu poczynań Twojej konkurencji i utrzymaniu pozycjonowania pomoże Ci SAM GOOGLE, który respektuje prawa właścicieli znaków towarowych (i oczywiście sam również ma zarejestrowane znaki towarowe dla wszystkich swoich produktów). Proponowane rozwiązanie to w tym przypadku bardzo prosty formularz zgłaszający naruszenia, a cała procedura trwa maksymalnie… 48 godzin!
Podsumowując — rejestrujesz znak, dostajesz do niego prawa, blokujesz możliwości konkurencji i zyskujesz lepsze pozycjonowanie bez dodatkowych kosztów!
Chcesz dowiedzieć się więcej — zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.
Zacznij rejestrować znak już dziś, a w 2023 TWOJA FIRMA stanie się #1 w Google!